februar 2011

Verdens beste!!!

I dag har vi(Jeg,Kim,Malin og Mamma)spist middag hos Mormor, å hun serverte kjøttkaker i brun saus, ertestuing, gullerøtter, koktepoteter og hjemmerørt tyttebær syltetøy. Dette er de beste kjøttka...

Før ei gledje:-D

Ja, "Før ei gledje!" (For en glede) som vi sier på Sunnmøre;-) Søstra mi kommer en tur hjem til Tjørvåg i dag:-D Trodde ikke hun kom til å få mere fri, mens vi var her, men det fikk hun:-D Så da få...

Koooselig Søndag:-)

Som sakt, så var vi bedt på Middag hos Farmor og farfar i dag. Der fikk vi servert bakt laks, med frisk salat, kokte poteter, og rømme. Nydelig godt! Passet perfekt med en fiske middag i dag:-) Ti...

Søndag- Godt med en hviledag!

Kim ligger å tar seg en strekk nå. Så da får jeg skrive noen linjer:-) Mamma stod opp med Kim i dag, så jeg fikk såve litt frem på i dag, deilig! Skal bare slappe av å ta livet med ro i dag, det e...

Hipp, hipp hurra!

Dro til Fosnavågen på forrmiddagen i dag. Tittet først litt i butikker, så møtte jeg og Kim Mamma, Silje, Rita og lille søte Vilde:-) Vi dro på Bryggen, der vi spiste Lunch/Dessert og kaffi. Kjempe...

16 Uker og brev fra sykehuset!

Tiden flyr..! Jeg er fortsatt på Sunnmøre, og er høyt og lavt hele dagene, for å rekke over alle venner og familie:-) Så det er kansjeikke sårart;-) Bekkenet liker jeg bare mindre og mindre. Nå gj...

Koselig for både store og små:-)

Jeg, Kim og Janette en veninne dro som sagt til Hareid i går å besøkte Anne Stine og lille Dina, rett etter kom Lena og lille Leo:-) Ungene lekte kjempe fint sammen, selv om de var begynt å bli sli...

Turen Fra Halden til Sunnmøre i bilder:-)

Først tok vi Taxi til togstasjonen.. Så Toget fra Halden til Oslo. Koser seg med Frokost:-)Så flink og sitter fint<3Toget fra Oslo til Lillehammer. Selv om vi bestilte barnekupe, så var den ful...

I daaag skal vi på date med..

Ja, i dag skal vi(Jeg,Kim, og Janette)en tur Til Hareid, der vi skal treffe Lena og tøffingen hennes Leo, og Anne Stine og søte jenta hennes Dina:-) Gleder meg kjempe masse! Dette har vi snakket o...

Jeg fikk PLUTSELIG lyst på..!

Å NEI! IKKE MAT!!! Haha:-D Jeg fikk plutselig kjempe lyst på masse penger, såjeg får råd til andre ting somjeg ogsåplutselig fikk kjempe lyst på! Ett par extra såverom, ett bad til, å ett eget va...

SISTE INNSPURT..!

Ja, nå er det siste innspurt her på Sunnmøre, før hjem reise! Tenker vi hopper oss på nattbussen på Tirsdag. Den går helt til Oslo. Såtoget til Halden.Tenkte kansje at det blir bedre for meg og Kim...

FOR EN DAG:-D

Jeg og Kim besøkte Cecilie og lille Emilie i tolv tiden i dag, der møtte vi duften av nystekte vaffler<3 Ungene lekte kjempe fint sammen, så vi voksne fikk litt voksen tid:-) Deilig! Tiden gikk ...

Sol inne, sol ute..!

Været på Sunnmøre har vert like nydelig i dag også! Er helt utrolig hva fint vær gjør med humøret, man blir så lett og glad:-D Har ikke akkurat blitt bortsjemt med det i det siste.. I halv tolv ti...

Har dere SETT noe vakrere?

Dette er utsikten fra huset til Mamma og Pappa, der jeg har vokst opp<3

Jobb forandringer:-( Og Bilder fra dagen!

Etter jeg var ferdig hos Frisøren, besøkte jeg en veninne(Stine) Som bur i Fosnavågen. Hun disket opp med nydelig latte, brus, kanelboller med vaniliekrem og melis, og sist men ikke minst LAKRIS se...

Uke 15+2 *Bilde*

Ja, da var jeg bikket 15 uker. Tiden har gått kjempe fort fra uke 12 til nå:-) Formen har vært bra de 3 siste ukene, og det har nok hjulpet på;-) Det nærmer seg den ordinære Ultralyden med storm s...

Har vært hos Frisørdamen i dag:-)! *Bilder*

DEILIG! Bort med det grusomme "helbleika" håret..! Endelig naturlig blond igjen:-D Masse liv i håret og en varmere blond farge:-) Super fornøyd! Frisyren min blir bare mer og mer slik som jeg vil ...

I Love Sundays&lt;3 *Bilder*

Voknet opp til ett nydelig vær i dag! Etter frokosten satte vi oss ut på verandaen i sola og kosa oss medkaffi:-) Naboen Dagrunn også kom ned en tur. Når Kim voknet fra luren sin, kledde jeg på han...

Hipp hipp HURRA! *Bilder*

I går kveld fikk jeg brått melding med en veninne som heter Janette. Hun lurte på om jeg ville ta en tur:-) Vegard(typen hennes) og Daniel en kompis også var der. Jeg hoppet meg i bilen å tok meg e...

Sunnmøre for alltid i mitt hjerte&lt;3

Ååååååh<3 Ingenting er vakrere enn Sunnmøre, når været er så fint som i dag:-) Savner virkelig naturen når jeg bur i Østfold. Fjell og nydelig utsikt! Jeg er kjempe stolt av plassen jeg kommer f...

mat, Mat, MAt, MAT, MAAAAAT!

Ustoppelig matkikk!!! Så jeg må ut å finne megnoe sjappe mat..!Wææææææh!!! Er dette ett tegn på at man er gravid..? (a) Ha en fin Fredag alle sammen:-D

På farten hele dagene!

Men jeg liker det:-D For da går dagene fort til Heine kommer hjem til oss! Det er jo bare koselig farting da. Treffe masse venner og familie:-) <3 I dag skal Jeg, Kim og Janette til Vik å spise...

Er det flere som er like RARE som meg?

Når jeg skal kle Kim, er det VELDIG "viktig" at body/genser,bukse,strømpebukse og sokker matcher. Jeg har f.eks. en strømpebukse som passer til alle Bodyene han har. *Rødme* Dagen før legger jeg a...

Litt er bedre enn ingenting!

Pappa måtte jo som sakt plutselig reise på sjø samme dag som jeg og Kim reiste til Sunnmøre. Noe som gjorde at vi ikke rakk å treffe han, før han dro. Men i går kveld fikk han hoppe på land, mens ...

*Sprekk*

På formiddagen dro jeg og Kim til Hareid å besøkte Monja:-) Hun hadde Tantebarnet sitt Vilde på besøk, noe som var morro for Kim:-) Hun hadde disket opp med nydelig lavkarbo mat. Fylt squash, med k...

Jeg er så tørst så tørst..!?

Jeg er så tørst om dagen at jeg nesten blir dårlig. Følest ut som dagen etter en skikkelig "fyllekule"! På dagen, og for å ikke snakke om når jeg vokner på natten. Hjelp! Da er det verst! Å jeg ha...

Nammis, jippi og æsj!

Mamma skulle egentliglage Potetball til Meg og Malin i dag. Men siden mamma jobbet i dag, så syns jeg hun skulle få middag til hun kom fra jobb:-) Lenge siden jeg har laget Potetball, så jeg var n...

MAGEBILDE UKE 13!

Her er jeg da 13 uker på vei. Akkurat slik jeg såg utda jeg var20 uker på veimed Kim Frode:-O Spør hvis dere lurer på noe:-)!

Misunnelig på...

Ja, jeg er rett og slett misunnelig på alle Mammaer som ble bortsjemt i går. Med frokost på sengen og blomster osv. Å de som har blitt bortsjemt i dag med hjerte sjokolade, blomster og kansje har g...

En super duper kjempe overraskelse!!!

Mormor kom som sagt på middag til oss klokken 14 i går. Mamma serverte svinesteik, med nydelig tilbehør. Etterpå var det kaffi, jordbær og blåbær me eggedosis<3 Nammis!! Så hadde jeg kjøpt en li...

I dag vil jeg først og fremst gratulere en spesiell person..

Ja, vi vil gratulere verdens beste Pappa & Kjæreste med dagen i dag!! Håper at han får en fin dag i Singapore der han er på jobb, og at noen der kan gjøre dagen hans LITT spesiell. Slik atden kan b...

14 Uker og en liten oppdatering!

Etter at uke 12 endelig var vel overstått har dagene flydd..! Man føler man kan senke skuldrene.Kvalmen begynte å slippe taket, og energien kom snikende litt tilbake. Noe som har gjort at dagene ha...

Lørdag, shopping og venner:-)!

I dag har jeg og Kim vært i Ulsteinvik å tittet litt. Jeg har fått kjøpt meg ett par topper å vokse i;-) Kim fikk seg ett par sokker, ett par hansker, og to nye Forder. Så med han har det har gått ...

Kos, kos, kos, over hele linja;-)

På Torsdagen etter vi hadde vært på Kaffi Kari, stakk vi en snartur inn om Mega i Ferskvaren å handlet inn tilmiddag. Det ble Lettsaltet Torsk:-) Tilbehør: Kålrot og gullerot stuing, stekt bacon og...

På Kafe med en hel jente jeng:-)!

Ja, strax skal jeg og Kim gjøre oss klare til å dra på Kaffi Kari med en hel jente jeng. Silje, Cecilie, Crystal og Linn-Therese:-) Blir kjempe koselig! Kim har faktisk fått seg en liten strekk, m...

Koser oss på Sunnmøre:-)

Som sagt, så dro jeg og Kim og besøkte Silje og lille Jonas i ett tiden i dag. ENDELIG fikk vi møte lille Prinsen:-) Han var så nydelig<3 Skulle ingenting til, før han smilte med hele ansiktet:-...

Organisering og planlegging!

Er samme "styret" hver gang jeg er på Sunnmøre. Har så mangeFINE venner jeg må treffe, når jeg endelig er hjemme:-)! Desverre er det ikke alltid jeg rekker å treffe alle sammen, MEN da er de første...

Første dagen vår hjemme i Tjørvåg:-)

Jeg og Kim stod ikke opp før klokken 08.30 i dag,spiste frokost, og tok livet med knusende ro:-) Når Kim tok første luren sin rundt middagstiden(12.00) hev jeg meg rundt og virket litt. Dysjet og o...

Reisen vår fra Halden til Sunnmøre!

Halden-Oslo-Lillehammer-Åndalsnes- Ålesund-Hareid-Tjørvåg. Jeg og Kim ble henta med Taxi hjemme klokken 07.30 Mandags morgen, der vi ble kjørt til togstasjonen. Toget gikk klokken 08.00. Vi bytte...

Ville bare si....

At turen har gått kjempe fint, å at vi er vell fremme:-D Klem fra meg & Kim<3

Pakke,pakke,pakke,pakke,pakke..!

Vi såv til halv ni i dag, deilig! Tok morgen stellet. Deretter spiste vi en lang og god frokost:-) Vi er ikke av den sorten som har dårlig tid på morgenkvisten;-) Etter frokosten har Kim leika seg...

Takket være DERE har jeg....

Kjøpt en STOR pakke med Landlord sine bleier, på Rema:-) Nå er jeg spent! Hadde en diskusjon her inne for en liten stund siden, der vi diskuterte hvilken bleie sort dere brukte. Å det viste seg at...

MAT, MAT, MAT, OVER HELE LINJA!!!

Jeg og Kim har bare tatt livet helt med ro i dag:-) Spiste frokost, etterpåleka vi litt, før Kim skulle ha den første luren sin. Da nytta jeg tjangsen til å hoppe i dysjen;-) Ordna her litt å fikk ...

Første Svangerskapskontroll i dag!

Klokken 09.00 hadde jeg time hos Legen i dag, første svangerskapskontroll:-)! Tok blodprøver, vegde meg, blodtrykk og snakket litt. Alt var bare bra:-) Å ingenting er jo bedre enn det! Da blir det...

Nattskrekk!

Barn som skriker om natten har ikke nødvendigvis mareritt. Det kan dreie seg om nattskrekk, og da skal du verken trøste eller vekke barnet. Hvis man ikke foretar seg noe, vil det etter 5 - 10 minut...

Hva hjelper når deres barn får hysterisk annfall?

Kim har hatt ett par "annfall" siste dagene:-P Å jeg har prøvd alt, og da mener jeg ALT! Trøste han der har er, med å stryke han over håret/ryggen å snakke rolig. Løfte han opp å prøve å trøste ha...

Reise forberedelser og Jenter på middag i kveld:-)

I dag kunne Kim endelig dra i BHG igjen, noe han syns var helt supert:-) Han er veldig glad i mennesker, og at det skjer ting rundt seg:-) Så det kan nok bli litt kjedelig og bare gå hjemme hele da...

På bedringens vei og over spising..!

Kim var mye bedre i øynene sine i dag når han voknet:-) Øynene var ikke igjen limt, bare hovne og tåret fortsatt. Så han fikk være hjemme i dag også, siden det virket som han fortsatt hadde litt vo...

Kim har vært en tur hos doktermannen i dag,

Kim har fått øyebetendelse, det går vist i BHG. Prøvde med saltvannsoppløsning i går, men det hjalp desverre ikke. I dag voknet han med helt igjen klistra øyner, stakkar<3 Derfor ble det en tur ...
Jeanette

28, Herøy i Møre og Romsdal

Har busatt meg i Østfold, med sambueren min. Mamma til mirakel gutten Kim Frode som ble født den 22 Juli 2009. Perfekt og velskapt<3 Tre uker senere holdt vi på å miste han av GBS infeksjon. Har skrevet om den tøffe tiden under "SYKEHUS HISTORIEN". Prinsesse Hermine ble født den 30 Juli 2011<3 Blir VELDIG glad om du legger igjen ett lite spor:-)!