mai 2011

Nistepakke og en kanne kaffi.

Etter jeg hadde levert Kim Frode i BHG i går, kokte jeg meg en kanne kaffi, å smørte meg matpakke, klar for å stille meg i kø hos NAV. Etter en liten rastepause i køa var det utrolig men sant, MIN ...

Overlege- Fredrikstad Sykehus.

Jeg har tatt saken i egne hender, såpass jeg får den oppfølgningen jeg har krav på dette svangerskapet. Med tanke på sykdoms historien til Kim.Så i dag har jeg vært i Fredrikstad på sykehuset, der ...

Se den vakre båten min:-D

Tenk at der ombord kokte jeg mat til en hel jeng, å vi seilte nesten værden rundt med den vakre svana vår<3 Savner seilinga, jengen, å alt vi fikk oppleve:-) En tid av live mit...

Helgen vår, vell tilbake i Halden!

Fredag: Første dagen vår hjemme i Halden etter nesten 3 uker på "ferie" hjemme på Sunnmøre. Leverte Kim i BHG, noe som var stor stas! Så jeg fikk ordnet en del ting som måtte gjøres. Blant annet by...

Uke 28! *Magebilde*

Her er Magebilde uke 28:-)

28+0 &lt;3

Ja, i dag er jeg altså 28 uker på vei. Å jeg syns dagene bareflyr av gårde! Blir nesten litt skremt:-O Når jeg gikk inn på en side på nettet å kika, stod det: ‎21. mai 2011: 3. trimesterNå k...

11,5 timer i bil...

Torsdag: Dette varførste gangen på lenge atKim faktisksåv uten å vokne klokken 4 på morgenkvisten, å holde det gående tilvi har stått opp;-)Noe som passet perfekt, siden vi hadde en lang reise frem...

Siste innspurt, før en LANG reise..!

Onsdag: Siste dagen vår på Sunnmøre dro Jeg, Kim og Pappa en tur til Ulsteinvik å gjorde noen ærend:-) resten av dagen ble vi hjemme, så vi fikk pakket ferdig, å så fikk vi besøk av folk som ville ...

Vår 17 Mai feiring:-) *Bilder*

Vi stod opp, og gjorde oss klar for 17 Mai..! I ti tiden gikk vi ned på veien der vi venta på 17 Mai toget. Kim syns dette var veldig spennende, selv om han ikke helt forstod alle menneskene, hurra...

Mandag- ny uke, nye muligheter;-)

På Mandagen dro jeg og Kim på Kaffi Baren der vi møtte Anett:-) Vi spiste Lunch sammen, koste oss å prata en hel stund. Det var like koselig som altid:-)! På veien hjem stoppet vi på Leikong med T...

Bondegård besøk:-)!

På Søndag formiddag fikk jeg brått melding med min gode veninne June. Hun lurte på om vi ville bli me på Hakkalegården. En bondegård med mange kjekke og rare dyr. Aldri vært der før, så vi bestemte...

Lørdag- shopping og Clausthaler;-)

I går stakk Jeg, Kim og Mamma en tur til Vik. Først og fremst var vi på jakt etter DVD spiller til å ha i bilen, sånn til å henge på nakkestøtta. Titta først på Elkjøp, men de var utsolgt, hadde ku...

27 uker! *Magebilde*

Ja, i dag er jeg 27 uker på vei, å jeg må si at jeg syns at tiden fortsatt går veldig fort. PLUTSELIG er enda en uke overstått:-) Har nok en del med at formen min er bra for tiden:-) Bare bekkenet ...

Fredagen vår:-)!

Når vi hadde stått opp og var klare, dro vi å besøkte kjekke Stine og søteste lille Johanne<3 Endelig fikk vi besøke dem uten at vi måtte stresse, men hadde god tid:-) Vi voksne kosa oss med nyd...

De e Torsdag å de e Balj..!

En lokal gruppe synger det, for på Torsdagene er det nemmeligBalldag her hjemme på Sunnmøre:-) La Kim en time tidligere i dag, altså klokken 11.00. Han var trøtt, og det passet best etter planene ...

Koselig Onsdag:-)!

Når jeg og Kim stod opp og var klare, dro vi å besøkte Silje og lille sjarmøren hennes,Jonas:-) Hun hadde disket opp med en nydelig salat, og kaffi:-) Ble hektisk en liten stund da Kim ble trøtt. ...

3D Ultralyd i dag!

I dag tidlig dro Jeg, Kim, Mamma og søstra mi Malin til Ålesund. Fordi klokken 12 hadde jeg time til 3D Ultralyd:-D Mamma ble med meg, mens Malin passet Kim. Vi kom inn med en gang å jeg fikk besj...

Helga vår:-)

I går(Lørdag) hadde ikke jeg og Kim noen planer, så vi stod opp, tok morgenstellet og spiste frokost. Kim var rastløs, derfor hoppet vi oss i bilen å kjørte en tur til Byen å dro på shopping;-) På ...

Fredag og helg:-)!

I går dro det jeg og Kim en tur til Vik, der vi møtte Monja:-) Vi spiste Lunch sammen på Kaffi Kari. Det ble det vanlige, club sandwich og en dobbel Mocca;-) Å det var like koselig som altid! Når ...

Kim`s første tur til FRISØREN! *Bilder*

Lille hjertet mitt med frokost bordet i dagtidlig, litt før vi dro til Frisøren<3Lykketrollet mitt<3*Smiiil* Altid like blid på morgenkvisten<3Kommer til å savne det rufsete morgen håret d...

Onsdagen vår:-)!

Jeg og Kim dro en tur til Vik der vi gjorde noen ærend. Vi var en tur i banken, så fikk vi ordnet 80 års gave til Mormor/Oldemor:-) Klokken tolv møtte vi Ina og lille Emrik, vi hadde avtalt at vi ...

By tur!

Mamma hadde fri fra jobben i dag, derfor la ikke jeg og Kim noen planer for dagen. Tenkte vi kunne finne på noe alle sammen i steden:-) Når vi hadde stått opp, spist frokost og ordnet oss, dro vi ...

25 uker på vei! *Magebilder*

Jeg er inne i en fin periode i svangerskapet å nyter hver dag<3 Blodtrykket har stablisert seg, å så lenge tenker LITT over hva jeg driver med om dagen, så går det veldig bra:-) Bekkenet blir le...

Rolig Mandag:-)

Tenkte at denne gangen når jeg er på besøk på Sunnmøre, skal jeg ikke legge"tusen" planer hver dag, men helder ta dagene som de kommer:-) PRØVE i allefall! Jeg er gravid, og i tillegg har jeg en un...

1 Mai & Amcartreff!

Ja, i går var det 1 Mai og Amcartreff i Fosnavågen! Vi var kjempe heldige med været, solen skinte hele dagen, eneste som var litt kjedelig var at det var kald vind. Der var mange flotte biler utsti...
Jeanette

28, Herøy i Møre og Romsdal

Har busatt meg i Østfold, med sambueren min. Mamma til mirakel gutten Kim Frode som ble født den 22 Juli 2009. Perfekt og velskapt<3 Tre uker senere holdt vi på å miste han av GBS infeksjon. Har skrevet om den tøffe tiden under "SYKEHUS HISTORIEN". Prinsesse Hermine ble født den 30 Juli 2011<3 Blir VELDIG glad om du legger igjen ett lite spor:-)!