juni 2012

Vel hjemme i Halden:-)!

Tirsdag morgen begynte vi på reisa fra Sunnmøre til Halden. Turen gikk veldig fint:-) Bare veldig kjedelig med alle turistene i bobiler og campingvogner, som kjører saaaakte, for å få med seg den n...

Hermine lærer stadig nye ting:-)

Bare i løpet av de siste par ukene har hun lært mye:-)! Rett før vi reiste til Sunnmøre for 3 uker siden begynte hun å riste på hodet når vi sa Nei til henne. Hun er stadig oppe i krabbe stilling, ...

Sunnmørsturen går mot slutten, siste innspurt!

Dagen etter jeg kom hjem fra den fine turen i Geiranger(Onsdag kveld), slappet jeg av hjemme med Mamma, Pappa, Kim Frode og Hermine:-) Godt det også inni mellom! Om kvelden kom lillesøster hjem på ...

Fantastiske dager i Geiranger!

Mandags kvelden reiste Jeg til Geiranger for å besøke lillesøster som jobber på Union hotell SPA, om SPA resepsjonist og hudpleier. Det tar ca.3 timer å reise dit, fra der Mamma og Pappa bur, så nå...

Søndagen på Sunnmøre:-)!

I dag sto vi opp, så dro jeg og Kim inni bygda å plukka opp ei veninde Monica. Vi dro på tur i fjøra, der vi fant krabbe og ål. Veldig spennende for Kim:-)! Han fikk plaske litt i elva og kasta ste...

Fineste plass på jord!

Ingen plass er finere på denne jord, en her hjemme på Sunnmøre når det er fint vær:-) Noe det har vært både i går og i dag. I går dro jeg og ungene å besøkte Silje og lille søte Vanessa:-) Kosa oss...

En liten oppdatering fra Sunnmøre:-)!

Ja, da var det på tide å komme med en liten oppdatering igjen. På Søndag dro jeg og ungene til Larsnes å besøkte Merete og Markus. Merete hadde bakt en nydelig kake som vi kosa oss med, noe som pas...

De koselige dagene hjemme på Sunnmøre fortsetter:-)!

På Torsdag møtte jeg Monja i Ulsteinvik, å jeg fikk endelig møte den lille nydelige Prinsen hennes, Fillip
Jeanette

28, Herøy i Møre og Romsdal

Har busatt meg i Østfold, med sambueren min. Mamma til mirakel gutten Kim Frode som ble født den 22 Juli 2009. Perfekt og velskapt<3 Tre uker senere holdt vi på å miste han av GBS infeksjon. Har skrevet om den tøffe tiden under "SYKEHUS HISTORIEN". Prinsesse Hermine ble født den 30 Juli 2011<3 Blir VELDIG glad om du legger igjen ett lite spor:-)!